Monday, November 5, 2007

Esmaspaeval Uruguays

Labitud esimene koolipaev. Siin on elu tunduvalt vaiksem kui Buenos Aireses. On moni sakslane, brasiilia kutt, kaks venelast, tuleb yx soomlane jne. Ehk 10 opilast on kokku.
Kuna minu tasemel kedagi teist opilast ei ole siin, siis saan privaatset opetust. Cecilia on opetaja, vast 25 vanust tal. Tootas varem opilasvahetuse organisatsioonis, teab Eestit. Siin on olnud eesti vahetusopilased. Yx nii kova tegija 17 aastane Kristiina, kes elas omaette Eestis.
¿ Et kas see on meil tavaline, mis ma sest arvan?
Mina vastu et ei ole tavaline meil Eestis siuke elu, mis ma arvan soltub sellest kuidas tytarlapz raha teenis, aga seda ma ei tea.
Opetaja pani paika, mis asjadele keskendume sel nadalal, andis hulga kodutoid ja leppisime et tema huvid tottu mul tunnid on teispaeval/neljapaeval kool kell 11:30 ja kolmapaev/reede kell 9:30. Individuaalne lahenemine on igati OK. Selgelt saab teha just neid asju mis mul lonkavad. Meie opetajat Marcelat Bueno Airesest ta teadis ja hindas korgelt.
Tulin hommikul bussiga linna, buss silmini tais rahvast aga no problem kus maha tulla voi nii.
Individuaaltunnid loppesid kl 12.30. Kolasin siin vanalinnas veidi ja soin sadamaturul lounat. Jalle cazuelo de mariscos, kaks olut ja kalmaarirullid, kokku 750 pzt. Kallis koht, aga kaidud.
Tervis on OK, taskuratte ei kulu enam aga nina on hell suurest tatistamisest.
Eile kui lounale laxime, Gerardo kysis:¿ mida ma ei soo? Seletasin talle et noukogude liidu elu kogenud inimesed ei soo ainult okastraati. Seda ta inglise keeles ei teadnud, pidin joonistama pubis paberile. "Alambra de puas" on selle nimi.
Ñhtul tuli yhelt kanalilt ñudukas "Silent hill", kus kurivaim lñpus sama asjaga inimesi pigistas.
" Una pelicula de horor de mejor calidad" - kvaliteetne ñudukas.
Lahen nyyd otsima mobiilioperaatori kontorit, et saaks pilte ka yle panna.
Laheb korda kyll siin.

2 comments:

Anonymous said...

Vaatan, et suhtled printsessidega;;;
Kas tenniseklubi tuleb ka maksta?

Raiz said...

si, si