Saturday, November 3, 2007

Montevideost

Siin viimane pilt Buenos Airesest. See on Ian McIntire. Shoti nimi, aga Shoti sugulastest ei tea midagi. Peteri perekonnanimi on Rau. Naitasin poistele blogi ja raakisin mone seiga lahti ka (C-Rica). Kutid ei teadnud, kus on Rodini motleja ega kindral San Martini mausoleumist. Muidugi voiks nad mulle pojax olla, 20 aastased ju.
Saabusin onnelikult yle joe ja Gerardo juurde. Sepp on yyrinud 3 toalise korteri omale 8 kordses majas. Luxusest on asi kaugemal kui Beatrizi juures aga saab labi. Ei saand veel aru kas ta viitsib syya ka teha, aga kññk oli puhas ja korras. Maja on umbes nigu Mustamael. Ja tuba nigu tipi yhikas omalajal. Elutoas on TV.
Linn, niinatuke kui ma seda taksoga sadamast minnes ja bussiga lounale soites nagin on hoopis teistsugune. Moni harv maja yle 2 korruse, liiklus hore ja rahulik. Raigelt tuuline ilm siin. ja praegu ohtul jahe, mul on kampsik seljas.
Kaisime G.ga mulle raha vahetamas ja parast soomas. Praad oli ca 3 x suurem kui Bs.As. tavaline, jatsin pool jargi. Manustasime ka paar olut. Tundub et sepaga igav ei hakka.
Pilte ma ei saa laadida, telefoni tuleb vist seadistada, aga kas jouan selleni homme voi ylehomme ei tea praegu.
Tuleme valja soomast, kutt kysib - no kuidas sulle tundub meie naiste kvaliteet ? mina vastu et lihal on kvaliteet - moni eelistab hakkliha moni bifet, aga "para mirar" /vaatamiseks/ kaivad kyll. Et kas tal omal pruuti on? Jah kaivad mul igasugused. Ilselt ta varsti langeb mone chicka saagiks. kaubanduskeskuses jai talle mitu tibi jalgu, kellega kooneldi ja visati kildu. Nii et esimene mulje et on nalja, napsu ja naistemees. Et mitte oelda magnet. Aga vaga sobralik. Ma olen tal esimene allyyrnik Academia poolt. Nous minuga jandama palju ma tahan. Eks naeb, homme lahme jalle linna, vaatame kus mul kool asub.
Seriaal jatkub niisiis esialgu ilma piltideta.
Chau-bljau

2 comments:

Anonymous said...

Tervitus!
Sain eile suure asjaga hakkama, ostsin poest 6kant kruvikeerajad ja kruvisin toolide kruvid kinni. Enam ei loksu. Õhtul käisime mereääres, aga oli märg ja külm, pärast taatide juures saun.loodan, et paraned külmetusest, kui mitte anna teada. veel tunti huvi, kui lai see jõgi ikka on, millest eile üle sõitsid. Kas seal on ka kool sama lähedal? Anna siis esimeset koolipäevast ka teada. Isa lähen homme aaatrtu residente harima.
Nunnu on praegu võistlustel ja suss loeb potterit.
Z

Raiz said...

Rio de La Plata on koige laiemas kohas suudmes 277 kilomeetrit. Buenos-Aires on Montevideole veidi lahemal, kiirpraam labis selle maa 3 tunniga. Umbes nagu Superseacat, veidi vaiksem. Soojaga on siin kehva vark, kevad on tuuline.