Monday, October 15, 2007

kolumbuse paev

Tana on siin riigipuha, paljud kohad suletud. Ega ma koolist ei kusinud ule, kas see tana toimub voi mitte, Beatriz arvas et ei ja nii jaigi. Totutasime hommikust suua 9 paiku, kavatsesin minna Recoleta linnaosasse kolama. Kui akki telefon ja selgub et kool ikka kaib tana. Mul onneks 100 meetrit minna, laekusingi kiiruga kohale. Suuline test ei olnd ei pikk ega pohjalik, aga pandi mind Nivel (tase) 1 kokku kahe naisterahvaga. Ankie on umbes 40-50 hollandlanna, vaikelinnast ja Anna stjuuardess Berliinist, pakun et ca 25-30 años de edad. Molemad kavatsevad pikalt keelt oppida ja Argentiinas olla - 2,5 ja 3 kuud.



Vihje: stuuardess ei ole pildil paremal.

Opetaja on tadi Marciela. Taitsa muhe tundus.
Too kaib koolis 9.30 -13.30. Tundsin end keeles kovemana kui naised. Ehk ongi hea kui olen veits ees nendest. Aga kolmekesi tootada on suurparane. Jagub aega koigile. Teiseks keeleks valiti minu saabumise jarel english, kuna ma saksast ei tea tuhkagi, aga hollandlasel on saksa/inglis molemad suus. Paris lahe tundus metoodika, kuigi votsime asju mis ma eestis olen ammu vaadanud.



Klassiruum. Nii tootamegi umber laua.




Selline on kool: neljandal korrusel umber aatriumi on vaiksed klassiruumid. Lift on malmvalust a´la 1920-ndatest




Opetajaga laks lausa sotsiaalseks diskussiooniks vahepeal immigrantide teemal. Siis ta tegi sellise nalja:
Mehhiko inimesed parinevad asteekidest, Peruu inimesed inkadest, aga kas teate kust meie (agentiinlased)? Oige vastus on et laeva pealt.
Kaisin eile ka koduarvutis sees, nii et deklaratsioonidega on OK, sul pole vaja Maksuametiga midagi teha. Chau!!

1 comment:

Anonymous said...

tsau olen jopzki.

Ma sain täna hambaklambrid ära!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muzimupski kah.Z.