Monday, October 22, 2007

Emadepaev

Eilse ohtu jatkuks, et ega ma siiski kohe Bocast ei saand tulema.



Jargmised Maradonad ja Riquelmed opivad trikke.



Istusin Samovar de Rasputinis veidi



Nii paistis linn ohtul.

Taksojuhiga raakisin juba pika jutu kes ma olen ja mis ma siin teen. Ta imestas kuidas naine laseb niimoodi hulkuda. Ta saaks juba siukse jutu eest ule kurgi.

Emadepaeva ekskursioon algas rahva kokkukorjamisega


Puerto Madero
30 minutit peatuti San Telmo antiigilaada juures, kus kaidud mul nadal tagasi. Join tassi kohvi seal. Kohalikud muidugi tegid ¿mida?



¿...?



Museo Santelmo



Leidub ka selliseid ohuvanni fanne.

Hacienda on 75 km linnast valjas. Pollumajandusega pole seal miskit pistmist. Tuuakse bussidega kohale ca 400 karssa, soidutatakse hobuse voi vankriga ja topitakse koht tais.



Voiks "Orjatar Izaurat" siin filmida



Vankrile



Soitsin isegi sellisega



Vankrijuht. Napistas Columbia vanaprouasid.

Grillis oli korraga toega palju asju


Ribid fileed vorstid

Verivorstid

Kana

Soin ja join seal minagi


Veini sai ka vabalt votta, aga katsu suua kuunarnukid vastu kulgi. Naabrid on Kolumbia naine ja Rootsi m. Kolumbialanna mees oli kull nigu narkoparun, jootrahaks viskas 50 pzt, kui teised 2-5.


Rootslased olid neljakesi 7 nadalaks tulnud ameerikasse. Vahvad vanainimesed.
Valasin meile koigile hoolega veini, kuttidega sain praktiliselt hakkama aga tadi naed ei suutnud ara kustutada.Peale sooki mangis ansambel ja sai jalga keerutada


Pilt on nii monusalt udune, nagu oleks Ivo Linna Parnu-Jaagupis "Laulge kaasa" tegemas.

Peale sooki olid gauchode osavusvoistlused



Voitja viis auhinna sudamedaamile ja kui see suudlusega vastas,



ratsutati koos minema.



Uldiselt siuke turistivark, ma arvan et detsembris me ei vota seda osa uuesti.

No comments: